Tuesday 18 February 2014

Phytoscience Double Stemcell

Hari ini kuza nak pemperkenalkan korang dengan double stemcell ni..kuza nak share dengan korang semua sebab double stemcell ni bayak kebaikan dia..yaup memang bayak produk2 yang keluar sekarang..macam cendawan yang tumbuh selepas hujan kan.tapi barlainan  dengan double stemcell  ni bayak kelebihan dan kebaikannya..korang belum cuba belum tahu kan..Selain itu double stemcell ni jugak if korang join boleh side income tau..mugkin ada yang pernah dengar sebelum ni..korang tahu la berapa diaowag dapat..?memang lumayankan betol x..? :) sesuai untuk siapa nak buat side income tu..kuza yakin mesti ramai yang nak buat side income kan..
kalau nak tahu macam mane kena baca entry ni sampai habis dulu.. :)

Ok sekarang kuza nak perkenalkan apa dia double stemcell ni..

apa itu double stemcell,menjaba side income,gambar

Double stemcell ni sejenis supplement yang yang mengabungkan stemcell apple and grape. tu sebab die double..

kenapa korang perlu consume supplement ni? ada banyak kebaikannya. serious. 

Duta Umi Aida
Double Stemcell 
kajian yang di buat oleh ahli saintis di switzerland, Double stem sell mengandungi epal ajaib yang hanya terdapat di negara itu.kajian dilakukan, apabila buah epal itu gugur, di biar dimakan ulat.sehari selepas itu epal itu kembali keadaan seperti biasa dan membuktikan epal itu bagus dalam pegantian sel-sela baru serta pembaikan sel lama.

membekalkan nutrient bagi membantu merangsang pertumbuhan dan pengantian sel sel baru serta pembaikan sel lama ( yang telah rosak/cedera ) dalam darah, organ, kulit dan seluruh anggota badan. Dengan pengambilan teratur setiap hari akan membantu mencegah, merawat serta memperbetulkan masalah/penyakit, seterusnya meningkatkan tahap kesihatan badan. Manfaatnya akan terserlah pada kulit, wajah dan bentuk badan seseorang. Badan akan sentiasa cergas dan penuh bertenaga untuk menjalani kehidupan harian. Sesuai untuk semua peringkat umur dan jantina.

KANDUNGAN DOUBLE STEM CELL :

1. Stem Cell Epal - Tinggi antioksidan, mempercepatkan dan melindungi pertumbuhan sel2 baru, pemulihan luka.

2. Stem Cell Anggur - Agen anti-penuaan, menguatkan perlindungan dari UV, meningkatkan kekuatan sel kulit

3. Ekstrak Acaiberry - Meningkatkan metabolisma, mengurangkan berat badan, memperbaiki aliran darah, menguatkan jantung, membekalkan tenaga, kaya Vitamin A, B1 & E

4. Ekstrak Blueberry - kaya Vitamin A, C, E, K, tinggi kandungan antioksidan, menyingkirkan toksin & radikal bebas, mengurangkan lemak & kolestrol, meningkatkan sistem imunisasi badan serta membekalkan tenaga.


Kebaikan:

Menghilangkan Kedutan, Mencerah & Menggebukan Kulit Seluruh Badan 

-Sebatian yang unik (stem cell epal & anggur) serta antioksidan menjadikan kulit lebih muda dan segar. Sel2 ini akan bertindak mengurangkan kedutan pada kulit terutama kulit muka dan mengaktifkan sel-sel kulit badan. 

Perlindungan Dari Cahaya UV Matahari Merbahaya, 30 Kali Lebih Lama


-Bila berdiri di tengah panas, ia sebenarnya melemahkan kulit kita. Bila kulit lemah, ia tidak tahan lama dan menyebabkan kulit semakin banyak berkedut, berjeragat, suram dan tidak sihat. Jadi kita perlu memberikan perlindungan yang sewajarnya agar sinar UV tidak mempercepatkan kerosakan kulit.



Mengembalikan Tenaga & Stamina


- Acai Berry membantu tubuh mendapatkan kualiti rehat yang lebih baik, agar dapat memulakan hari dengan tubuh badan yang lebih segar pada setiap pagi.


Melancarkan Perjalanan Darah & Menguatkan Jantung


- Apabila Double stemcell ini memasuki badan, ia memberikan haba yang merangsang kelancaran aliran darah, membekalkan lebih banyak oksigen dan nutrien untuk dibawa ke bahagian otak & badan, sekaligus dapat meningkatkan tenaga, merehatkan dinding saluran darah melalui kesan oksida nitrik yang terdapat di dalamnya di samping meningkatkan daya ingatan dan kejelasan mental.


Bakar Lemak Dalam Badan dan Merendahkan Kolestrol


- Acaiberry dan Blueberry dapat meningkatkan kadar metabolisme badan, menyingkirkan bahan buangan dan toksin dalam badan.


Hanya 15 Saat Untuk dimakan! (sesuai bagi wanita sibuk/bekerjaya)
- Hanya perlu guna sepaket sehari. Tak perlu tergopoh-gapah waktu pagi masa bersiap untuk pergi kerja. Masa boleh jimat, dan kecantikan pun terjaga rapi. Keluar rumah dengan penuh keyakinan diri.

TESTIMONI:

gambar

gambar

Gamba,tutorial
 Alhamdulillah tu feedback dari pengguna..Kita hanya usaha Allah yang menyembuhkan.. dan kita hanya merancang tuhan yang menentukan..
 
Bayak lagi testimoni yang korang boleh cari kat google..kalau kuza nak letak semua kat sini memang x cukup la..hehe

yupp sesuai untuk semua peringkat umur..dari baby sampai mak tok tok wan tau.. :)
Seperti kuza cakapkan tadi biz ni blah menjadi side income korang..sehiangga mencecah 5 figure tau..dengan bermodalkan hanya RM 270 je..ni betul2 tau..if korang rajin..nak x nak je..dalam 1 hari tu korang boleh dapat RM 500..yang penting korang USAHA..USAHA..USAHA tanpa putus ada..
Semua orang bermula dari bawah kan..bersusah2 dahalu..xde razeki datang bergolek tanpa kita berusaha..betul kan..?yang penting iklaskan hati niat kerana Allah..
antara korang boleh yang dah berjaya mencapai 5 figure...seorang blogger memang dah dikenali ramai Fatin 
Nasuha, Ibu kepada Irine Nadia, Aizul (abg kepada irine nadia), Lynda Roslan(kakak ipar irine) dan ramai tau.. 
kalau nk mencapai ke tahap yang tertinggi kene la berusaha ke arah tu. jangan risau, kuza pon macam korang jugak mula2. eh betol ke ni bisnes ni boleh buat duit? are u sure its not like MLM? macam tipu je. macam scam je. kalau ada pape keraguan or pertanyaan just contact kuza. and pada sape yang minat bisnes tapi x tahu nak mula kat mane. boleh pm kuza jugak. 

Contact kuza 013 828-7414 

 fb :  https://www.facebook.com/messages/new

ataupun fb : https://www.facebook.com/khuzaimah.khadir 

Email : khuzaimah_khadir@yahoo.com



Sekiranya korang berminat nak join or korang ada pertanyaan pasal bizz ni korang boleh pm/sms dan email kuza ye..kuza akan terangkan lebih detils kat korang..


All picture from google



6 comments:

  1. Hai khuza pon jual ke.??Kak tasha br beli last week taq.Nak try dlm sebulan tg ok x kesan dia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a.ah kak..kuza jual..ow ye ke..alhmdllah kak semua testi ok..pas akk pakai akk boleh tgk n rasa sndiri ye.. :).. kalau nak tahu lebih lanjut pasl ni blh pm kuza ye. :)

      Delete
  2. kawan saya pun ada jual jugak :)

    ReplyDelete
  3. kawan puteri pn ada jual jgk..mmg best kn.. :)

    ReplyDelete
  4. Family kita pun makan DS. Sedapkan benda ni :D

    ReplyDelete
  5. good feedback, tapi very expensive utk student mcm saya ni, tak mampu lagi.. huhu :)

    ReplyDelete

 

Designed By Izza sakura