Wednesday, 22 January 2014

Kucing Dibakar dan Diseksa

Assalammualaikum


Sedih(dengan kucing), geram,marah pada yang sanggup buat kat binatang kesayangan Rasulullah Shallallahu 'Alaihi Wasallam mcm ni.. T_T..

Tergamak betul la.. :(

Aku rasa mesti sipelaku kejam ni sakit mental.. :P




(From facebook)

(From Facebook)

Kalau x suka pon x payah la nak diseksa or dibakar..  :( 
Semoga korang menyesal apa yang korang buat dan dapat balasan setimpal dengan nya..amainnn..




19 comments:

  1. Sangat zalim sekali..kalaupun di dunia masih boleh tersenyum..di akhirat mendongak pun jauh sekali..

    ReplyDelete
  2. B**I orang macam ni. Sorry kesat sikit. Geram tengok. Hmmm...

    ZH Blogger

    ReplyDelete
  3. ya Allah. im sorry for that kucing. sampai hati ada yang buat macam tu. mm.

    ReplyDelete
  4. ya ALLAH! kejamnye org yg bakar kucing!

    ReplyDelete
  5. aishh.. ape punye manusia... geram btol tgk... errr

    ReplyDelete
  6. knp kejam sgt,.xsanggup nak tgk.. klu xnk jaga,,bg je kat saya..huhu

    ReplyDelete
  7. Kisah ni terjadi pada 2013...
    Semoga si pelaku mendapat balasan yang setimpal...
    Sedihh tengok kucing tuu bila tengok dia terbakar.. :'(

    ReplyDelete
  8. Ya Allah smga org yg bakar kucing ni terima pembalasannya nt.Kesiannye hmmm

    ReplyDelete
  9. sapa yang sanggup bakar kucing tu ? isk3! :(

    ReplyDelete
  10. Allah..menangis tengok gambar kedua tu. Ya Allah sedihnya..

    ReplyDelete
  11. semoga mendapat balasan yang setimpal kelak.. ( kalau dapat penumbuk skali sedap ni.. )

    ReplyDelete
  12. Ya Allah .tergamak btol manusia ni hmmm

    ReplyDelete
  13. BTW ada tgok video nih dkat facebook... ergghhh sangat kejam kan..
    org yg mcm nih mmg tak layak
    diapnggil manusia or human or orang.. dan eangkatan dengannya.. TT^TT

    ReplyDelete

 

Designed By Izza sakura