Monday 13 January 2014

Bertukar Wajah..

Assalammualaikum..


Blog aku dah bertukar la..heppy nya..ahakkss :P..
Kalau sebelum ni 100% hasil tangan sendiri tau...Dari atas sampai la kebawah...ambik masa hampir sebulan jugak aku nak edit semua tu..kalau menggunakan perkhidmatan photoshop nak buat header bagai lagi lembab..kena search tutorial dulu..tu pun kalau menjadik..huhu..sebab aku x kenal siapa pun photoshop sebelum ni..muhahah..x pandai langgsong.. T_T
nasib baik sekarang zaman teknologi nak apa je terus boleh search kat google bagai..terpulang pada kita lagi nak mempergunakan macam mana kan..chewahh...heheh


Haaa ni dia header aku lama..walau korang cakap burok mcm mna skali pon aku x kesah..bagi aku ni la usaha aku..aku hargai sgt2..memang senang bagi korang nak buat header simple mcm ni kan..tapi bagi aku lain..daripada mula2 aku x  kenal pe2 pasal edit2 pakai photoshop..sikit2 aku belajar sampai menjadik header simple ni...yeeeaahhh..Bangga.. :P




 Header baru selepas bertukar wajah.. ^_^


Bahagian Footer..kalau blog aku sebelum ni..xde footer tau..

Beza kan..memangg berbeza..bahaha..Full edit ni dari !Cherry blossom!
Dia sangat kreatif..Dari dulu lagi aku selalu dok usha blog dia..cantikk sgt..dan ada hati jugak nak tempah dia edit..tapi masa tu tengok tempahan selalu ditutup..ramai yang nak tempah dari dia tau..sedih dalam hati je.. :(

Sebelum ni,aku memang da pasang niat nak soh orang edit..sebb aku x de masa sangt skarang nak edit blog..Pada mulanya aku just nak try cuba nasib hanta masej kat fb dia tnya tempahan buka x..?


Alhamdulillah tu jawapan dia..happy sesangat.. ^___^..
Tq !Cherry blossom! kepada siapa2 nak buat tempahan jom serbu blog dia..cepat2 tau..takut nanti tempahan da ditutup.. :)

Jangan Lupa dan aku pasti korang x akan pernah lupakan...

Hari ni hari lahir Nabi kita... ^__^  


 Salam Maulidur Rasul kepada semua..

Jom berselawat..
Allahummasolli'ala sayydina Muhammad..
bukan hari ni je kita berselawat tau..  :)

tata ^___^















7 comments:

  1. Wah tharu sgt ad org usha blog kita,sory sgt kuza sy mmg jrg update blog itu yg lupa nk adjust kt sidebar tu cuma custmer slu pm kt fb je,

    Hehe,tq sudi tmpah,first time ad cstomer tulis entri cmni

    ReplyDelete
  2. Bertukar dah. Cantiknya. Terbeliak mata tengok. O_O

    ZH Blogger

    ReplyDelete
  3. lagi cantik blog dia. hihi.. mcm irene punya blog. apa2 pun selamat berblogging, semoga dapat memanfaatkan.. hihi

    ReplyDelete
  4. MiMiNadam tq dear..blog irine cantik lg la..sama warna pink2 je.. :)

    ReplyDelete

 

Designed By Izza sakura