Tuesday 12 November 2013

Terlupa nak update blog.....

                                                        

  Assalamualaikum... 


 Baru hari ni aku diberi kesempatan dapat update my blog...hahah mana x nya kalaw aku buka je blog terus perasaan nak edit blog tu membuak-buak..ahakss :P..semalam masa aku online,niat aku buka blog nk update something,tetibes je terrrrr buka tutorial blog pulak..almaklom la bayak lagi yang aku kena tambah tolak bahagikan nak edit2 blog ne dan bayak lagi yang aku perlu tahu pasai2 cooding dia..fenat betol den nak mencari code2 tu..tapi bila dah dpat jumpa code tu den rasa nak nak bagi tahu semua yang den da dapekkkkk..ghembira punya pasal hahahahaaaaa.. 


 Tp bila da selalu main dengan code ne macam boleh hafal pulak kt mana code tu ada...hahahhaha ;P..tp hafal untuk hari tu je la..esok nya x ingt da...muahahahaa..

 Sekarang alhamdullah ni la rupa paras blog aku..walaupn x sechantek blog yang aku selongkar and yang aku follow tu..mana2 blog yang aku ikut tuto tu aku misti follow korang ny..sbb ilmu korang tu blog aku jadi indah dan permai lagi berseri lagi menawan..agagaggahh.. :P ..heheh..follow tu tanda terima kasih aku kt korang..hehe


 Haaaaa pasal tu laa aku terlupa nak update blog...muahaha :) :) :)
      


 




                              ~~~~~~~~~~~~~~~~`~~THE AND!~~~~~~~~~~~~~~

2 comments:

  1. wahhh. pandai edit belog sendiri. untung laa. tasneem ni langsung tak reti. hukhuk :'(

    ReplyDelete
  2. pandai sikit je tasneem..:)..jgn ckap x pndai tasneem x try ag kn..cbe try skli insyaAllah tasneem msti pndai... ^__^

    ReplyDelete

 

Designed By Izza sakura