Saturday 18 October 2014

syaabarr je la ~~~

Memandangkan celcom terlampau sayang  kat aku hari ni..sampai habits kredit aku dia hambikk a.k.a potong semua sampai 1 sen pun xda kasi tinggal kat aku sampai xsempat pun aku nak cek balance..huhuh

Memang betul2 best..(muka geram) lebiu la celcom..huhu
Tapi xpe anggap la itu satu ujian dan satu rahmat..muhehehe apa pun dalam hidup ni kena banyak bersabar..mungkin Allah nak hadiahkn sesuatu yang terbaik untuk aku...huhu
Kalau nak ikut kan geram memang geram pluss marah sebab bayang kan kalau korang baru top up RM 70(mungkin sikit bagi yang berduit tu tp cuba try test tgk yang duit just cukup2 je mcm aku ni...hahah setiap sen tu berharga tau x)petang tu topup belum sempat sampai rumah lagi tu dah hilang..aku ingtkan tercicir kredit aku tu masa otw balek....sabo je la...razeki  kau la celcom...huhu

Macam2 dugaan dalam hidup ni...(bkn pasal kredit RM 70 tu OK)
Kalau tengok orang lain gembira sedangkan kita ni bersedih mula cakap kenapa dia bukan aku Allah
kalau la aku ada poket kuasa mcm doremon tu mcm2 ada aku akan buat semua sekeliling aku bahagiaaa..ye dok???hahaha..gilaa punya berangan..
Siapa aku nak megubah qada Dan qadar kn..sedangkan benda tu da tertulis sejak kita dalam rahim lagi..sob..sob..

Ada razeki kita cuma cepat atau lambat je...
tapi bila aku harus bersabar??wahai hati bersabarlah sampai tiba saatnya Allah akn bagi nanti..
Motif tq celcom sebab potong aku punya kredit sampai habis..sbb aku dapat update blog..bhahah..setiap perkara pasti ada hikmah nya


Allah terunkan hujan disambut petir guruh yang kuat..kita tercari2 dimana awan yang indah..rupa2nya Allah hadiahkan pelangi yang indah..
Hentam la Kuza oii.. Muhehehe
  

5 comments:

  1. mak aihhh...rm70 kena telan. kalau cp nangis smbil hantuk2 kepala kt dinding dah ni...banyak tuhhh. hoho. sabar aje lah ye kuza... ;)

    ReplyDelete
  2. Sabar jaklah sis. Tapi bab celcom ya nang sik pat sabarlah mun kamek. Ada ke patut RM70 ditelannya. Mun 10 sen 20 sen bolehlah halal. Ya RM70.

    ReplyDelete
  3. kdg2 celcom ni memang hantu sket oopss ^ _*

    ReplyDelete

 

Designed By Izza sakura